pátek 20. ledna 2012

Jak získat neodolatelně dlouhé a husté řasy?

Dnes jsem probírala s kamarádkou jak získat nádherné dlouhé a husté řasy? Zamýšlené prodlužování řas technikou řasa na řasu jsme po chvíli zamítly. Sice je efekt okamžitý a moc se mi líbí, ale chodit každé cca 3 týdny na doplnění by mě vůbec nebavilo. Z finančního hlediska je to taky celkem náročné, první prodloužení stojí v průměru 2000 - 3000 Kč (záleží na salónu) a doplnění 300  - 500 Kč.



Další možností je podpoření přirozeného růstu řas. Na trhu existují kapky na lékařský předpis, které aplikujete večer na odlíčené řasy. Dají se sehnat na renomovaných očních klinikách a stojí cca 2500 Kč. Efekt se dostaví asi za 6 týdnů. Nežádoucím účinkem těchto kapek je však možnost změny barvy vašich očí. Do budoucna je tato varianta pro mě přijatelnější, protože preferuji přirozenou krásu a vždycky sem si přála tmavé oči, takže by to byly vlastně 2 výhody v jednom. 


Raději se přikláním k variantě podpoření růstu vlastních řas. A když ne růstu, tak alespoň zvýraznění pomocí kvalitní řasenky. Nakonec tedy vzhledem k finančním možnostem zůstanu u této klasické a nejrozšířenější varianty. Už téměř tři roky používám Define-A-Lash od Maybelline, a po pár pokusech koupit jinou značku (v návaznosti na nějakou reklamu zaručující dokonalé řasy), jsem se k ní vždycky vrátila.

V poslední době mě však zaujala firma Dermacol a jejích řasenka podporující růst řas a noční sérum podporující růst řas. Jsou za přijatelnou cenu okolo 250 Kč, stejně jako moje oblíbená řasenka. Takže vyrážím do obchodu, a nechám se překvapit, jestli se mé řasy opravdu prodlouží až o 3 mm, nebo se jedná o další klamavou reklamu. 



Pro pozdější srovnání, tady je fotka mých aktuálních řas s řasenkou Define-A-Lash.


2 komentáře: