sobota 10. listopadu 2012

Nedělní nicnedělání

Krásné nedělní ráno všem! Já už si stihla dát svou oblíbenou snídani (bílý jogurt s medovým müsli a zelený čaj), u toho jsem zkoukla poslední díl Gossip Girl a přečetla všechny příspěvky na, které jsem přes týden neměla čas. Dnes mám v plánu odpočívat a taky brouzdat internetem, a hledat nějakou inspiraci na zdravé Vánoční pečení.

Předvánoční období bývá dost hektické a pečení je pro mě skvělý relax. Protože ale nehodlám přes svátky své tělo trápit a přibrat, budu letos péct jenom zdravě. Ideální cukroví podle mě neobsahuje žádný cukr (sladit budu medem nebo nějakým sirupem) a rozhodně žádné máslo (nahradím ho olejem). V ideálním případě nebudu přidávat ani mouku a když, tak jenom celozrnnou nebo kukuřičnou. Vynechat cukr, máslo a mouku při pečení cukroví bude rozhodně velká výzva. Už teď se na to těším a o recepty se s vámi určitě podělím. Jak jste na tom s pečením cukroví vy? Necháváte to na maminkách a babičkách nebo pečete své vlastní?


3 komentáře:

  1. Letos už jsem si taky hledala nějaké zdravější recepty na vánoční cukroví :) na netu je jejich docela dost, takže jsem byla ráda :D :)
    jinak budeme s mamkou péct i normální typické dobroty a jako každoročně pojedeme k naší známé cukrářce pro jednu velkou krabici cukroví. Akorát nevím, kdo to letos sní :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. inspirace na internetu je naštěstí dost tak jsem zvědavá jak se mi to pak podaří :) nějaké zdravé sem pekla i minulý rok ale letos se do toho chci pustit pořádně

      Vymazat
  2. no ja už tretie vianoce budem piect vlastne... :-)
    milujem vianočné pečivo
    http://stylzeny.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat